Projekty ZŠ

NPO_DIGI_1
publicita_op_jak_zs

Název projektu: Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy
Zahájení realizace projektu: 1. 3. 2022
Výše podpory: 26 000
Financováno Evropskou unií – Next Generation EU1
Investice reaguje na potřebu podpory vzdělávání žáků ohrožených školním neúspěchem v reakci na nemožnost realizace prezenční výuky ve školách během pandemie covid-19. Finančním zdrojem pro realizaci jsou prostředky fondu Evropské unie – Next Generation EU. Do programu se zapojila také naše škola.
Doučování žáků probíhá ve třídě pod vedením třídního učitele, v malých skupinkách nebo individuálně s jedním žákem. Hodiny doučování jsou realizovány jednou týdně před začátkem vyučováním nebo po skončení vyučování. U žáků základní školy speciální mohou být hodiny rozloženy do kratších časových celků.
Doučování není součástí povinné školní docházky a záleží především na domluvě mezi rodinou a školou. Doučování je velká příležitost, která je využita k doplnění a upevnění učiva především hlavních předmětů, Českého jazyka a Matematiky. Po zapsání žáka k doučování je jeho účast povinná. Pravidla pro omlouvání neúčasti jsou stejná, jako při omlouvání z vyučování.
Je běžné, že každý neumí hned všechno dokonale a není zapálený pro všechny předměty ve škole. Každý si může dovolit něčemu nerozumět, něco hned nepochopit a nevědět. Mnohdy několik hodin doučování postačí k pochopení nebo upevnění daného učiva, se kterým se dítě potýká.

Název projektu: Doučování
Číslo projektu: bez čísla
Zahájení realizace projektu: 1. 9. 2017
Ukončení realizace projektu: 31. 8. 2019
Délka realizace: 24 měsíců
Výše podpory: 226 296,00 Kč
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
Naše škola se stala úspěšným žadatelem v rámci výzvy 02_16_022  Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I.
Projekt je kombinací aktivit z těchto oblastí: osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů ZŠ.
Cílem projektu je osobnostně profesní rozvoj pedagogů prostřednictvím dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v kurzech zaměřených na čtenářskou a&nsbpmatematickou gramotnost, cizí jazyky a sdílení zkušeností pedagogů z různých škol prostřednictvím vzájemných návštěv.
Nastavené šablony:
Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 16 hodin
Cílem aktivity je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomocí dlouhodobého vzdělávání a průběžného sebevzdělávání prostřednictvím kurzů v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků DVPP. Pedagogičtí pracovníci budou podpořeni v získávání dovedností, znalostí a kompetencí v oblasti čtenářské a matematické gramotnosti.
Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 32 hodin
Cílem aktivity je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomocí dlouhodobého vzdělávání a průběžného sebevzdělávání prostřednictvím kurzů v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků DVPP. Pedagogičtí pracovníci budou podpořeni v získávání dovedností, znalostí a kompetencí v oblasti čtenářské gramotnosti, matematické gramotnosti a cizích jazyků.
Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 56 hodin
Cílem aktivity je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomocí dlouhodobého vzdělávání a průběžného sebevzdělávání prostřednictvím kurzů v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků DVPP. Pedagogičtí pracovníci budou podpořeni v získávání dovedností, znalostí a kompetencí v oblasti čtenářské a matematické gramotnosti.
Sdílení zkušeností pedagogů z různých škol prostřednictvím vzájemných návštěv
Cílem je podpořit pedagogy základních škol ve zvyšování kvality jejich každodenní práce při vzdělávání a výchově žáků, a to prostřednictvím vzájemné výměny zkušeností mezi pedagogy z různých škol v rámci ČR.

Přesunout se na začátek